10 March 2006

Cool Girl

Mama cat de penal poate sa fie. Penal dar amuzant. E o adevarata comedie revista asta ... Cool Girl. Nu stiu cine tot aduce la scoala cate o revista dinasta si o mai iau la rasfoit ca sa citesc despre fete naive care pe la 15 ani au... "probleme"...

Ei, si noaptea asta cat stateam pe net...hai naibi sa ma mai distrez si eu. Si fiti atenti ce gasesc:
http://www.coolgirl.ro/articol.php?id=27
Mda...or avea dreptate...dar nu inteleg de ce generalizeaza cazul ?

Ei...si sa continuam:
http://www.coolgirl.ro/articol.php?id=28

?Toti baietii ar trebui sa intoarca capul dupa mine. Am slabit 5 kg pentru ca am crezut ca sunt prea plinuta. De mica am vrut sa ating perfectiunea, dar daca nu o ating voi incerca sa devin din ce in ce mai populara. Spuneti-mi ce se poarta, dar si alte modalitati de a deveni populara. Christina

Populara.... WTF? Suntem la americani aici ?

? Ma macina ceva: avem un prieten de familie de foarte multi ani si parintii mei il respecta. Are doi copii si e casatorit. A venit o data la noi in vizita si nimeni nu era acasa, asa ca el a inceput sa ma pipaie. Atunci aveam 13 ani si abia incepusera sa-mi creasca sanii. Am plecat in camera mea si i-am zis sa-i astepte pe ai mei in bucatarie. Scena s-a repetat de fiecare data cand venea si parintii nu erau acasa. E normal acest lucru sau a facut-o cu un anumit scop? Andreea (15)

Hopa.... interesting.Blah...totusi intrebariile de pe site nu se compara cu cele din revista. Bah... daca as avea ceva de scanat.
http://www.coolgirl.ro/articol.php?id=30

Considera-te mega-hot daca ai macar din urmataorele calitati:
5 ...un decolteu bine dotat. Cu sau fara push-up, important e “sa ia ochii”.
6 ...o gropita in obraz care apare atunci cand zambesti. Sau, mai bine, doua gropite pe fese!
7 ...un trandafiras tatuat pe spate.
8 ...un accent strain (italian, spaniol, englez sau finlandez). Fa mici greseli de exprimare, ca tipul sa te poata corecta cu delicatete.
9 ...un par lung si stralucitor ca al fetelor din reclame.
10 ...unghii mici, trandafirii si lacuite in culori pastelate.
11 ...glezne lungi si zvelte demne de un top-model.
12 ...gene lungi si intoarse ca cele ale lui Bambi.
13 ...o urma discreta de fard in obrajori, care sa-ti dea un aer fresh.
14 ...o piele de bebelus, care cere mangaieri.

Pentru a-l duce in al 9-lea cer gandeste-te:
23 ...sa defilezi in slip prin fata lui.
24 ...sa te prefaci rece si inaccesibila, apoi sa te arunci asupra lui cand se asteapta cel mai putin.
25 ...sa-i dezmierzi lobul urechii cu limba, pentru a-l face sa urle de placere.
26 ...sa-i mangai pielea cu pletele tale.
27 ...sa-l zgarii pe spate.
28 ...sa-l saruti pe ceafa.
29 ...sa faceti dragoste in natura, in iarba sau in fan.
30 ...sa-i spui chestii picante la telefon.

Jizas...si apoi se mira de ce baietii le zic toate chestiile alea... (din prima parte a blog-ului).Mama dar ce le invatza pe fetele din ziua de azi...si se mira ca se defloreaza astea la 14 ani.Hopaaa...stati ca am ajuns si la intrebarile.....

? Sunt prea mica sa fac sex daca am 14 ani? Eu stiu ca baiatul cu care vreau sa fac sex ma iubeste, dar tot nu stiu ce sa fac. Va rog sa ma sfatuiti.Gabriela (14)

? Daca te masturbezi exista pericolul de a nu mai putea face copii? Ce riscuri exista daca te masturbezi? Poti pati ceva?Anonima

Haoleu...

?Prietenii mei au discutat de curand despre sexul oral, dar nu am inteles prea bine ce inseamna si mi-a fost rusine sa-i intreb. Si mai am o intrebare: daca inghiti sperma poti ramâne insarcinata?Anca (16)

? E adevarat ca daca faci sex nu-ti mai cresc sânii, nu se mai dezvolta creierul? Care sunt urmarile actului sexual?

Si in incheiere forumul:
http://www.coolgirl.ro/forum/viewtopic.php?t=4732


P.S. Ganditi-va ca aceste lucruri sunt citite de fete intre 12-17 ani (aprox).

1 Comments:

Blogger Witch said...

M'a amuzat asa postul asta cu CoolGirl..
asa de 4 dimineata:))

4:09 AM  

Post a Comment

<< Home