25 May 2006

Mafia - The Game (PET's Short Review)



!!!SPOILERS AHEAD!!!
In sfarsit am reusit sa termin jocul asta. Aparut in 2002, nota mare pe GameSpot, am zis hai sa-l iau sa-l joc si eu, ca doar au trecut 4 ani si inca nu l-am jucat. Interesant, ce sa zic. Mi-a placut inceputu, greu putin pana m-am obisnuit cu jocul in sine. Credeam totusi ca e ceva mai pe "stealth" gen Hitman, dar nu prea e asa. Se laudau producatorii jocului ca poti sa iei tramvaiul si trenul suspendat. O lae. Da, poti sa-l iei, dar la ce folos? Da, pe finalul jocului e o misiune unde stai cam 5 minute si te uiti aiurea cum mergi cu trenu ala. BOOOOOORING. In rest tot ce trebuie sa faci e sa iei misiunea, te sui in masina, mergi, omori, etc. te intorci si iarasi de la inceput. Misiunile sunt interesante, dar foarte enervante. NU EXISTA misiune in care sa nu se intample ceva rau. O misiune care sa inceapa frumos de la inceput mana la final. In + mai ai si mari probleme cu viata si nu prea ai cum sa o incarci, doar daca gasesti "health cabinets". Ultima misiune e taaaare tampita si previzibila, de altfel, ca si finalul. Oricum merita incercat jocul. Mult...MULT peste The Godfather. Se vede ca tampitii de la ElectronicArts fug numai dupa bani. Adica masinile din The Godfather merg ca si cele din Need For Speed. Aproximativ :) Oricum la fel de arcade. Macar in Mafia masinile merg realist :) Ah, si cu ultima versiune, 1.2 jocul tot mai are buguri.

Anyway. Good game!

Nota: 8.5/10

0 Comments:

Post a Comment

<< Home